Обмін та повернення товару
Повернути товар належної якості або обміняти його на інший можна, якщо дотримано таких умов (Закон України про захист прав споживача частина 2, ст. 9):
- Він відсутній у переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172);
- Якщо зазначений товар не використовувався, збережений товарний вигляд, упаковка, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики;
- Пройшло менше 14 днів з моменту покупки товару;
Якщо в момент обміну, аналогічного товару немає в наявності, ви можете придбати будь-які товари з пропонованого асортименту з відповідним перерахунком вартості, або отримати гроші у розмірі вартості товару, що повертається.
⚠ УВАГА! При поверненні або обміні товару всі витрати, пов’язані з пересиланням товару (послуги перевізника) і відправкою коштів (усі банківські операції) бере на себе покупець.
Процедура повернення
- Повідомте про наміри повернути придбаний товар, надіславши листа на електронну адресу нашого магазину info@pyrosoft.com.ua;
- Надішліть нам товар службою доставки “Нова Пошта”, сплативши за її послуги;
- Повідомте номер декларації посилки та номер банківської картки (або інший варіант) для повернення вартості товару;
- Після отримання, перевірки змісту посилки та належної якості товару ми повертаємо вам гроші за домовленістю.
Гарантійне обслуговування товару
З умовами гарантійного обслуговування можна ознайомитись у картці товару, а також в інструкції з експлуатації, що додається до товару при його придбанні.